MENU UCZNIA

to warto wiedziecm

OGŁOSZENIA

ARCHIWUM

Wakacyjne praktyki w ramach projektu CEKIN

061Minęły już nasze wakacyjne praktyki w ramach projektu CEKIN, które trwały w dniach od 1.07 do 07.07.2012 r. w miejscowości – Barcice Dolne. Miejscowość ta leży w dolinie Popradu, w pasie Beskidu Sądeckiego, w otulinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego, z dala od głównej drogi łączącej Stary Sącz ze Słowacją. Jak było? Odpowiemy jednym słowem - fajnie. Pracowaliśmy, odpoczywaliśmy oraz poznawaliśmy Małopolskę - jej krajobrazy, zwyczaje, oraz ludzi którzy są tutaj bardzo mili. Na praktykach, przy współpracy z instytucjami wspomagającymi wieś, pracowaliśmy nad udoskonaleniem - w sferze usług - gospodarstwa agroturystycznego państwa Jana i Kazimiery Łatki.

Wakacyjna praca nie była dla nas uciążliwa, gdyż tworzyliśmy zgrany zespół, w którym przyjemnie było pracować i spędzać wolny czas. Zwiedziliśmy Stary Sącz, dolinę Popradu i jej miejscowości uzdrowiskowe takie jak: Piwniczna Zdrój, Muszyna. Byliśmy też w pięknym kurorcie uzdrowiskowym w Krynicy Górskiej. W Pieninach zwiedziliśmy słynny, wijący się wśród wapiennych skał, wąwóz Homole i UWAGA!!! zdobyliśmy najwyższy szczyt Pienin - górę Wysoką, skąd szlakiem niebieskim wędrowaliśmy do Polanicy, obserwując na horyzoncie Tatry oraz Trzy Korony, by w nagrodę po długiej wędrówce zjechać wyciągiem krzesełkowym do Szczawnicy. Znaleźliśmy również czas, aby wjechać najdłuższą i najnowocześniejszą w Polsce kolejką gondolową na górę Jaworzyna. Nie wystarczyło nam czasu, aby zwiedzić wszystkie atrakcje tego zakątka naszego kraju, ale wszystko jeszcze przed nami.

Pozdrawiamy i życzymy udanych wakacji.

Karolina Puchalska, Joanna Zdrojkowska, Grzegorz Bobel, Krystian Jankowski wraz z opiekunem Teresą Snarską